Bir döneme çıkartmış olduğu yüz filtreleri ile damgasını vuran Snapchat değer kaybetmeye devam ediyor.

Snapchat son dönemde yapılan güncellemeler ile büyük tepki toplamıştı. Tasarım değişikliğini kullanıcıların çooğunluğu tepki göstermesine rağmen Snapchat geri adım atmamıştır. Ancak bu durum firmaya pahalıya patlamış gibi görünüyor. Zira Snapchat %6’lık bir zarara uğradı.

Snapchat’in CEO’su Evan Spiegel ise durumu o kadar vahim görmüyor. Bir konferansta konuşma yapan CEO, kullanıcıların ve geliştiricilerin kendilerine güvenmelerini belirtti. Kullanıcılarının önerilerini dikkate almayan bir firma için gelceğin parlak olduğunu söylemek zor.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*
*